2011. szeptember 1., csütörtök

1. tanítási nap! :D

Reggel sikerült az ébresztő órámat kikapcsolnom és egy kicsit elaludtam de a drága bátyám felkeltet, mielőtt még teljesen elalszom..:) Reggel tusolással és hajvasalással kezdtem a napot, utána felöltöztem egy Converse cipőbe egy cicanaciba és egy kockás ingbe.:D Vállamra kaptam az iskolatáskát és más rohantam a barátnőmhöz, hogy még véletlenül se keljen egyedül suliba mennem.:DD Miután beértünk mindenki meglepődött hogy milyen nagyon megváltoztam..:$ :D Persze csak jó irányba.:D Mindenki nagyon hiányzott az osztályból még akit nem is kedvelek annyira.:) 4 db. osztályfőnöki órám volt ma és megbeszéltük, hogy mi kell holnapra és elmondták, hogy mik kellenek a felvételihez...=/ Sajnos nagyon sokat kell tanulnunk, hogy egy jó suliba kerülhessünk.:S (: Aztán mindenkit végigkérdeztek h milyen pályaválasztást választani és alig tudtunk valami konkrét választ adni.:S (: Nagyon kíváncsi leszek a holnapi napra...:D Puszii ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése