2011. július 27., szerda

Szerelem a láthatáron! ;D

Az egész a Ke$ha koncerten kezdődött. :) Az egy dolog h a koncert 20:00-kor kezdődött volna, de mi már kint voltunk 14:30-kor. xD. A Csillag Születit-es fellépőknél még nem volt semmi, ám mikor a Ke$ha koncert kezdődött hirtelen ott termett mögöttünk 2 srác. :) Csubii, már rögtön beleszeretett az egyikbe (Pisti) :) Egész koncerten Őt nézte és róla beszélt.:) Aztán kérdezte Csubii, hogy nem tetszik-e nekem a Pistii haverja,Dani (♥).Akkor még nem tetszett de a koncert végére nagyon megtetszett. :$ :D Mikor már vége volt a koncertnek,mentünk kifelé és akkor csak annyit vettem észre, hogy Csubii odarángat 2 sráchoz. Hát persze h a Daniékhoz mentünk, mert Csubii elakarta kérni a Pisti telefonszámát,ami sikerült is. ;) Azóta járnak! :) Azóta én is összehaverkodtam a Danival(♥) és odáig jutottunk, hogy én is bejövök nekii és ő is nekem. :D De annyira aranyos, kedves, jó fej, vicces meg még annyi jó tulajdonsága van. Teljesen beleszerettem. :$ *.* Már nagyon várom, hogy mi lessz ennek a történetnek a folytatása! :D ♥
Daniiiii! *.* ♥
U.I.: Dani, tudom, hogy ezt most elolvastad! xD. ;) ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése